- -

Minőségmanagement

Sikerünk előfeltételének tekintjük az általunk végzett munka kíváló minőségét. Csak személyre szabott szolgáltatással és jó minőséggel érhetünk el hosszú távon fenntartható vevői elégedettséget és végső soron vásárlói hűséget.

Napjainkban, amikor az egészségügyi rendszerre világszerte egyre nagyobb gazdasági nyomás nehezedik, laboratóriumunk számára különösen fontos a szolgáltatás minőségét, de ugyanakkor a gazdaságosságát is folyamatosan növelni, hogy a versenyben sikeresek maradhassunk.

A laboratóriumi diagnosztika minősége / Minőségellenőrzés

A minőségi analitikai eredmények elérésénél számos tényező alapvető fontosságú.
A pontos, orvosilag jól felhasználható és gyorsan elérhető leletekhez az INTERLAB csak neves gyártó cégek legmodernebb és leghatékonyabb műszereit (Roche, bioMerieux,Elecsys, Diatron, Hettich, Sysmex, ...)és vegyszereket (Diagnosticum, Roche, Sero, Diatron) használunk.
Az automatizálás, a fejlett technológia és informatikai támogatás ellenére a laboratóriumi szakszemélyzet személyes tapasztalata, szakérteleme a legértékesebb hozzájárulás, mely a magas színvonalú eredményt biztosítja. Minden szakorvos és szak/asszisztens folyamatosan külső és belső képzésen, valamint szemináriumokon, konferenciákon és tájékoztató előadásokon vesz részt.
A napi többszöri kalibrációs és minőségellenőrzési minták, valamint a külső minőségbiztosítási rendszerben, körkisérletekben elért kiváló eredményeink igazolják munkánk minőségét (QualiCont, MeduniWien Virologie, Diagnosticum ).

Folyamatos fejlesztés

A z INTERLAB dolgozói szoros kapcsolatban állnak az orvosokkal és a betegekkel. Az orvosi team és a management rendszeresen megbeszélik a kritikákat, panaszokat és a pozitív visszajelzéseket. Ebből a konzultációból megfelelő intézkedéseket lehet levezetni, amelyet gyakran egészen rövid idő alatt sikerül megvalósítani.